Autor: Admin
Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w debacie z Ekspertami podczas wydarzenia:
11 kwietnia 2018 r., Warszawa, wymagana rejestracja->>
W świecie wszechobecnej konkurencji sukces zależy nie tylko od
samej jakości świadczonej usługi, ale także od umiejętności
sprawnego komunikowania się i budowania relacji. Osoby świadczące usługi prawne
muszą nie tylko posiadać fachową wiedzę na temat wykonywania zawodu adwokata,
radcy prawnego czy doradcy podatkowego. Powinny także wiedzieć, jak działają
najnowsze urządzenia marketingowe.
W programie:
- Tomasz Sęk - Wspólnik zarządzający w Naveo
Sowiński i Sęk sp.j.
"Co jest ważne w skutecznym i efektywnym pozyskaniu
klienta? Fakty i mity dotyczące psychologii sprzedaży i inżynierii sprzedaży
usług prawniczych."
- dr hab. Ryszard Sowiński - Wspólnik Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
"Trendy w marketingu kancelarii prawnych 2018 – co robić aby zdobywać nowych klientów?"
- Jerzy Zientkowski - Członek zespołu Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
"Retoryka w biznesie – niedocenione narzędzie marketingu
prawnika"
- Bartłomiej Majchrzak - Doradca w Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
"5 sprawdzonych sposobów na pozyskanie klientów dla
kancelarii prawnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii"
- Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla
Prawnika
"Współpraca radcy prawnego (adwokata) i doradcy
podatkowego. Sojusznicy czy przeciwnicy?"
-Kamil Wasilewski - Adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil
Wsilewski, Sędzia Sądu Dyscyplinarnego Wielkopolskiej Izby Adwokackiej
"Social media – przyjaciel czy przeciwnik prawnika"
- Katarzyna Królak -Doradca i interim manager, Pure Concept Brand
Management & Advisory
"Strategiczne podejście w kancelarii prawnej - marketing
& business development - spójność, wzrost i bezpieczeństwo marki."
- Maciej Oniszczuk - Prezes Zarządu/Managing Partner, Oniszczuk &
Associates
"Robot w todze. Prawnicy u progu cyfrowej rewolucji"
Grupa docelowa:
·Partnerzy
·Adwokaci
·Radcowie Prawni
·Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR
·Kierownicy kancelarii/sekretariatu
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 18.03.2018r.:*
•399 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
•1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 19.03.2018r.:
•499 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
•1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12. sala A, piętro 1, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 09.30 – 15:00
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
Dominika Meller
mobile: +48/786 146 013
e-mail: dominika.meller@pirbinstytut.pl
Użytkowników on-line:13
Zalogowanych użytkowników:0
Zarejestrowanych użytkowników:29
Udzielone porady:2448
Zamieszczone porady:177
Ilość wzorów pism:111
Ilość artykułów:1089